jag vill kunna tro på det jag en gång trodde på

klockan är jättemycket jag har ett glas vin vid min sida och tända ljus nertryckta i gamla vinflaskor jag kollar på en mysig brittisk film och tänker på poesi och all dess innebörd 
jag vill leva i poesi jag vill leva i en film jag vill leva i mina drömmar och en dag ska jag verkligen lyckas leva i det jag älskar i mina drömmar

jag tittar stolt på mina nya vinglas och tar en liten klunk från ett ljusen är snart uppbrunna men ju kortare de blir ju finare är det
jag vill riva ner världen och hindra den från att byggas upp igen för jag tycker att världen bara är en massa problem och att dess skönhet är det enda som borde få vara resten får gärna förstöras och gjutas in i något som inte är något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0