23:33

nu kan jag ha ena garderobsdörren öppen utan att (för att använda talessättet) "skämmas"
det ser ändå helt okej ut förutom längst ner och ja sen är det bara högra delen som ska fixas till lite också

jag kom på att jag aldrig skrev varför helgen varit så fin
i fredes kom ana hit och vi hade det mysigt och åt massa chips och flera bitar vattenmelon och drack stora mängder kaffe
igår, alltså lördes tog vi oss till Laholm och satt på fina Cissis gräsmatta och grillade med mycket fint folk
idag åkte ana hem jag tog med mig mina fötter och en pressbyrån-kaffe till picassoparken där det blev överraskningsfödelsedagstårtätande (meeeegagod) för fina lezan

genom linneas kamera i hennes händer såg lördagen ut lite såhär




jag tror jag måste spara ihop till en egen mysig systemkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0