22:44

sitter och läser lördagsbloggar tillsammans med ett glas vitt och magen fylld med massa jordgubbar och vattenmelon. igår va emms här och vi kollade scream fyra. den va inget vidare läskig tyvärr. idag har jag pluggat och strosat på stan med ena bror och sedan landat på Bull's där vi åt good mat. 

snart ska jag försöka ta mig igenom hormon- och nervsystemet än en gång. vet inte hur bra det kommer gå med min nuvarande koncentrationsförmåga och det känns som att motivationen stannade till när jag blev klar med den teoretiska delen av mitt tal. vi får väl se. 

nu har jag i alla fall, om jag ska räkna med själva skolavslutningsdagen och provet jag ska göra en förhoppningsvis dimmig morgon (för sen brummar bilen ner till lund där kusin tar student), ungefär fyra dagar kvar. två hela om man ska tänka så. det är fortfarande mycket att göra men på tisdag efter det stora provet och talet kommer det nog kännas lite bättre. hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0