nybakat bröd

jag är inte mig själv längre
eller så är jag så mycket mig själv som jag aldrig varit förut
så mycket så att det känns som att jag inte är det fast ändå är
tänk så är jag mig själv utan att veta om det
ska jag då stanna eller fortsätta leta
men om jag fortsätter hur vet jag att jag någonsin kommer hitta mig igen
för jag vet inte om jag finns
jag har nästan svårt att tro att jag ens gör det
okej jag finns inte jag är en skenbild av vad jag kanske är
men jag är kanske inte
jag kommer aldrig vara
vad ska jag då göra
jag kanske ändå bara ska vara dricka mitt vin och vara glad
jo det blir nog så i alla fall ett tag framöver
sen får vi se vad det är som kommer göra min undergång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0