hello there

en lördag fylld med doften av engelsk pub choklad och sol bättre blir det inte
helt underbart med allsvensk premiär i solen även om spelet inte var det bästa promenad i vårsolen utan jacka ätandes choklad med en fin vän snart ska jag hoppa på cykeln och slå följe med en annan fin vän för att slå oss ner på ytterligare en annan fin väns soffa drickandes kopiösa mängder kaffe och spela spel så länge jag inte tänker på allt jag måste göra angående skolan och andra viktiga saker så mår jag bra sålänge jag inte tänker på vardagen så mår jag bra hoppas det blir vårsol imorgon också då ska jag springa eller ta en väldigt lång promenad nu ska jag mysa in smiths i mina öron och fixa det sista vin hade ju inte suttit fel men mitt vin är slut buhuuuuu
adieu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0