redhead


Kommentarer
Postat av: Linnea

SNYGG

Postat av: Linnea

SNYGG

Postat av: Linnea

och mer SNYGG

Postat av: Linnea

lite till SNYGG

Postat av: Linnea

plus plus plus SNYGG^antalet millimeter till månen och tillbaka

Postat av: Linnea

vet du om att du och ditt hår är så himla SNYGGA ihop?

Postat av: Linnea

har jag sagt till dig att du är SNYGG?

Postat av: Linnea

nej, jag har nog inte det. gör det nu: DU ÄR EN EN SNYGG MÄNNISKA

Postat av: Linnea

pssssst! sssccchhh! (du är snygg, inom parentes liksom)

Postat av: Linnea

vill du bli min vän?

Postat av: Linnea

för, jag har alltid velat ha en snygg vän. en med senapsgul tröja och rött hår. bara för att det är så ballt och är så fint ihop. vill du det? bli min vän?

Postat av: Linnea

snälla?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0