13:42

lovbara mängder vin har druckits de senaste dagarna
tillsammans med underbart folk
det har varit magiskt fantastiskt mysigt underbart och allt därtill
i förrgårr var det underbara göteborg igår var det artonårsfest för callant (anton men kallas calle blir till callant! heh)
det var massa med fint och massa med kul
nu sitter jag mitt på mitt STÄDADE golv notera städade dricker kaffe och tänker tillbaka på de fina dagarna som varit
fleet foxes spelas och jag önskar att jag var en fjäril gjord av regnbågar men det kanske jag är utan att jag vet om det 
hmm det är i alla fall vår jag är glad och tänker inte det minsta på allt jobbigt som har med jobbigheter att göra jag tänker på sol värme och glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0